بررسی قیمت سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2697 v3 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2697 v3 Processor یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد.سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2697 v3 Processor  دارای تعداد 14 هسته و تعداد هم چنین حافظه کش 35 مگابایت می باشد. به علاوه سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2697 v3 Processor  دارای تعداد 14 رشته نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2697 v3 Processor  در ادامه با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی‌ پی‌ یو Ceneral Processing Unit یا CPU یا پردازنده Processor یکی از اجزاء رایانه می‌باشد که فرامین و اطلاعات را مورد پردازش قرار می‌دهد. واحدهای پردازش مرکزی ویژگی پایه‌ای قابل برنامه‌ریزی‌شدن را در رایانه‌های دیجیتال فراهم می‌کنند، و یکی از مهم‌ترین اجزاء رایانه‌ها هستند. یک پردازندهٔ مرکزی، مداری یکپارچه می‌باشد که معمولاً به عنوان ریزپردازنده شناخته می‌شود. امروزه عبارت CPU معمولاً برای ریزپردازنده‌ها به کار می‌رود.

 آیتی قیمت:

تجهیزات شبکه - آی تی قیمت در سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2697v3 719054-B21 برای شما توضیح میدهد: پردازنده های سری Xeon برای استفاده در سرورهای سخت افزاری و انجام فرآیندهای پردازشی سنگین ارائه شدند. پردازنده های سری Xeon بصورت گروهی در یک سرور قرار می گیرند ، برای مثال ممکن است در یک سرور فقط دو عدد پردازنده Xeon ببینید و در سرور دیگر تا 32 عدد پردازنده زئون در کنار هم باشند که همزمان با هم در سرور فعالیت می کنند.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت اینتل در CPU برای سرور Xeon E5-2697 v3 از برخی از تکنولوژی های کارآمد خود بهره برده که باعث ارائه عملکرد پربازده و بهینه آن می شود. از میان این تکنولوژی ها باید به فناوری VT-x اشاره کنیم که به صورت مجازی واحد سخت افزاری پردازنده را به چند واحد مختلف تقسیم می کند و به این ترتیب امکان اجرای سریع تر وظایف در چند بخش را فراهم می آورد. این پردازنده با تکنولوژی VT-d هم سازگار است و ارتباطی بهینه با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده دارد.

تکنولوژی Hyper-Threading یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در پردازنده مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon E5-2697 v3 است که امکان اختصاص یافتن دو رشته پردازشی به هر یک از هسته های پردازنده و قابلیت پردازش موازی را ایجاد می کند. همچنین در این فناوری از تکنولوژی EPT هم بهره برده شده که نقش زیادی در کاهش بار کاری حافظه و ارتباط سریع تر پردازنده با مموری می شود. در این حالت درخواست های پردازنده به صورت پیج بندی شده و با ایجاد جدول اولویت به مموری ارسال می شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 6 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی